MONO rijden; iedereen weet dat je je niet moet laten afleiden achter het stuur. Als je rijdt, houd je je aandacht op één ding, en dat is het verkeer. Ook als je aan werk bent. Een belangrijke taak voor werkgevers in Drenthe. Door MONO-ambassadeur te worden, geven werkgevers het signaal af dat het niet normaal is om onderweg met je telefoon bezig te zijn. Inmiddels zijn alle Drentse gemeenten MONO-ambassadeur.
Fietsen is heerlijk! Door te fietsen, blijf je langer gezond, zelfstandig en in contact met andere mensen. Daarom helpt Doortrappen Drenthe je om zo lang mogelijk en veilig te kunnen blijven fietsen. Doortrappen Drenthe bestaat uit verschillende fietsactiviteiten waar je als Drentse senior gratis aan mee kunnen doen. Veilig fietsen …
Bekijk de campagne
Je telefoon gebruiken terwijl je fietst: dat is levensgevaarlijk! Maar hoe vertel je dat aan een puber? In de #FietsMONO campagne zetten we video advertentiecampagnes in op social media die jongeren bewust maken van de gevaren die je loopt als je je telefoon gebruikt op de fiets. Ook moedigen we …
Bekijk de campagne